Nagroda: Knight Armor Knight Armor.gif

Tower Shield Tower Shield.gif

Do wyboru:

Epee Epee.gif

Sapphire Hammer Sapphire Hammer.gif

Noble Axe Noble Axe.gif

Lokacja: MirkoTown
Wymagany poziom: 40
Potwory, które można napotkać po drodze: Wszelkiego rodzaju Orki, Dragon, Dragon, Lord, Giant Spider, Warlock

Opis[edytuj | edytuj kod]

Ruszamy z MirkoTown według poniższej mapy. Wchodzimy do Orc Fortress tajnym wejściem w ścianie po lewej stronie od wejścia głównego.

Zrzut ekranu 2021-01-8 o 21.03.10.png

Gdy już znajdziemy się w środku idziemy do drabiny i wchodzimy na poziom +1. Zabijamy Orki i idziemy na północ do drugiej drabiny i wspinamy się na poziom +3 (na poziomie +2 znajduje się Giant Spider).

Mapa orc1.png

Na poziomie +3 idziemy według poniższej mapki i zabijamy po drodze Orki i Dragony (zwykłe), które blokują nam drogę:

Mapa orc2.png
Zrzut ekranu 2021-01-8 o 20.55.20.png

Gdy już dotrzemy do drabinki, schodzimy na poziom +2 i idziemy według mapy. Do zabicia tutaj mamy Dragon Lordy, Orki Warlocki, Leadery i Berserkery. Przechodzimy bramkę levelową, zabijamy około 5 orków warlocków i schodzimy na poziom +1:

Mapa orc4 kopia.png

Na poziomie +1 idziemy najpierw błękitnym kolorem i odbieramy klucz ze skrzyni:

Zrzut ekranu 2021-01-8 o 20.48.45.png

Z tym kluczem kierujemy się do final roomu według mapy powyższej kolor zielony. Otwieramy drzwi kluczem, wybijamy zawartość final roomu (proponujemy postawić zaporę z fire fieldów, otworzyć jedne drzwi). Bloker blokuje, reszta wybija. Po zabiciu idziemy na północny koniec pokoju do tronu. Skrzynki po lewej i prawej stronie tronu odbieramy obie. Trzecia nagroda po lewej stronie tej wnęki jest do wyboru. Wracamy tą samą drogą którą przybyliśmy.

Orcfortress final.png

Przygotował: AnalnyWibrator

Pomagał: Kelixa